In een flits herkennen

Herkenbaar
Pasgeboren baby’s kunnen nog niet kijken, zoals wij dat doen. Baby’s zijn al wel snel op gezichten gefocust, die vinden ze interessant. Daarom zijn gezichten ook makkelijk te herkennen door drie punten en een streepje. Dat is ook hoe kleine kinderen een gezicht tekenen: een abstract geheel. Toch is het voor iedereen snel herkenbaar; je ziet al snel dat het een gezicht voor moet stellen.

Maakt jouw bedrijf gebruik van buitenreclame? Misschien heb je wel eens A0-posters langs de weg staan? Of wellicht maakt je bedrijf reclame in bushokjes? Zorg dan voor herkenning!

In één oogopslag
Als automobilisten langs een bord komen zien ze uw reclame in een flits. Zorg dus voor duidelijke foto’s zonder onnodige elementen of drukke achtergronden. Zorg ook voor korte teksten, want de automobilist heeft niet de tijd om veel te lezen. Zorg dat er iets opstaat wat de aandacht trekt of maak gebruik van opvallende kleuren. Zo vraag je in eerste instantie de aandacht en zorg je er vervolgens voor dat de kijker snel ziet waar het om gaat omdat hij het herkent. In één oogopslag moet de boodschap duidelijk zijn.

Ook benieuwd hoe jouw bedrijf buitenreclame het beste in kan zetten? Wij helpen je graag verder.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>