Blijf in beweging

Mijn dochtertje volgt alles wat beweegt. Een fietser die langskomt, spelende kinderen, een vogel in de lucht: ook al moet ze haar nek verdraaien om het te kunnen zien, alles wat beweegt is het meest interessant dus dat volgt ze.

Blijf als bedrijf ook in beweging: laat zien dat er wat gebeurt binnen je bedrijf en trek zo de aandacht! Want ook wij zijn zo ingesteld: beweging trekt aan. Het is niet voor niets dat er op veel websites steeds vaker filmpjes te zien zijn in plaats van foto’s en teksten. Maar ook niet-visueel trekt beweging de aandacht: een bedrijf waar je nooit iets van hoort raakt in de vergetelheid.

Nieuwsbrief of blog
Een website waar nooit iets nieuws op staat is voor je (bestaande en potentiële) klanten en relaties niet interessant om vaak op te kijken. Door een nieuwsbrief te versturen met nieuwtjes of door een blog op je website maak kom je weer even onder de aandacht bij je doelgroep. Wie weet waar dat toe kan leiden…

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>